۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید
سرخط خبرها

آماده‌باش هلال احمر برای بارش برف و باران در ۱۹ استان کشور (۷ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۸۵۰۴
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
آماده‌باش هلال احمر برای بارش برف و باران در ۱۹ استان کشور (۷ بهمن ۱۴۰۲)
درپی صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، مبنی بر بارش برف و باران در ۱۹ استان کشور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران در این استان‌ها خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: بر اساس اعلام هشدار هواشناسی در روز‌های شنبه، یک‎شنبه و دوشنبه، با بارش باران و برف و وزش باد، در ۱۹ استان کشور رو به‌رو خواهیم بود.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس این هشدار، شنبه در شمال و شرق خوزستان، ارتفاعات در زنجان، قزوین، البرز، تهران، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، شمال ایلام، کرمانشاه، غرب کردستان، جنوب آذربایجان غربی شاهد این پدیده خواهیم بود. در روز یک شنبه نیز، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات در شرق تهران، سمنان و در روز دوشنبه غرب گیلان، با بارش باران و باد شدید مواجه خواهیم شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در همین راستا نیز امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در این استان‌ها در حالت آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز حوادث خدمات لازم را به مردم ارائه کنند. همچنین لازم است که مردم نیز موارد ایمنی را رعایت کرده و از انجام سفر‌های غیرضروری یا اسکان در حاشیه رود‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->